Where are you??

Thursday, July 16, 2009

Kerna aku adalah dia???

Hahaha
Tajuk xde kena mengena dgn post ok!!
Hehehe
Saya ada sorang kawan
Nama dia ciknaa
Dia selalu dengar saya mengarut
Hik3
kan cikna
kalau saya rindu
saya ckp kat cikna la
sbb dia je sudi dgr saya ngarut
sbb saya rasa org lain dah buhsan dgr sy ckp mende yg sama
n saya rasa org lain xsuka dengar saya meluahkan apa yg saya rasa
Hahahaha
jahatkan saya
Maaf kengkawan
Tp sy selesa ngan cikna
:p
cikna jgn perasan ek
:p
sambung balik
kalau saya rindu saya akan mengarut kat cikna
saya ckp kt cikna "cikna saya rindu"
sy suka salah satu ayat cikna

"leks cikfa..times will heal evewrtyhing (maksudnya masa akan menyembuhkan segala2nya)"

betul ke ayat saya??
saya dah lupa
tp itu yg saya pegang
hehehe

Masa....
masa akan mengubah segala2nya
masa akan menentukan segala2nya
masa yg dulu xkan kembali
gunalah masa yg datang dgn sebaik2nya
sebab itu org tua-tua cakap masa itu emas

Sekarang baru memahami erti sebenar "Masa itu emas"

Thanx cikna for ur advice
ye cikna...
masa akan menentukan segala2nya

Move forward fara,
No turning back

Pisss~: entry ni mcm untuk cikna kan

Hahahahahaha

2 comments:

i am that cikna said...

*blush*
haha...
i xperasan oke..
sekadar cakap apa terlintas
sbbnye..kita punya rasa yang sama
kisah kita lebih kurang sama
tapi...sy lg karut bnyk dari kamu..
terima kasih utk segala
jika masa sudah bisa sembuhkan sy..masa tentu bisa sembuhkan kamu juga

*peace*

AsIAh YuSRa said...

Huhu
cikna~
masa...
bisa merawat
bisa juga melukakan
yang penting sekarang bz kn diri
usah fikir yang lepas
chaiyok!!
mari cikna kita merancang untuk masa depan
ngeh3