Where are you??

Tuesday, August 25, 2009

Salam Ramadhan Al - Mubarak

1430 H...ramadhan 1430H
mungkinkah akan berkesempatan untuk ramdhan1431H???
hmmm~
ramadhan kali ni nothing special dr segi buka puasa
macam tahun2 sudah
alone
kalau 2 tahun sblm ni masih ada teman a.k.a cikRos
n tahun lepas ngan adik2 cosmopoint
tp tahun ni alone~
sampai hari ke-3 masih belum berkesempatan solat terawih di masjid/surau
hanya solat sendri
sangat kempunan utk dengar suara lunak imam2 di masjid/surau
mesti ade yg bertny nape xpi je solat kat masjid/surau
jawapannye "saya xtau dimanakh masjid dan surau itu terletak...saya baru disini"
ermmm~
saya rasa sedih
mau balik umah
mau buka puasa ngan mak abah
mau pi terawih disurau
saya rasa alone
tp saya tahu Allah bersama saya
until ramdhan ke-3 ,saya masih xhabis baca satu juzuk quran pun
napela malas sangat ni fara
haih~
teruk betul

diorg kat ofis ni semngt balik awal ke umah
saya fikir saya balik awal pun buat ape
bukan ada suami pun kat rumah
still alone~
huhu
adeh
apa saya mengarut ni
ngeeee

waaaa~
saya kelam
saya blurrr
saya penat...............................

No comments: