Where are you??

Wednesday, December 2, 2009

Aidiladha I

Assalamualaikum

Aidiladha kali ni syokk..

Xmacam raya ritu,

Sebab kali ni ramai balik

Kak long,kak ngan,bacik,bg lang

sume balik,

except abg kat cheras,

dia pun nak balik actually,

tp nak wat macam mana komitmen keje,

actually tujuan sbnr bukan nak cte pasal ni

nak citer pasal anak2 buahku,

seramai 9 orang,

hero2 ok,

keh3

raya kali ni aku xpenat sangat

sebab budak2 ni sume dah boleh harap

huahuahua,

tanduk dah kuar

sebab aku dah boleh harap diaorang basuh pinggan,

terak (letak pinggan kat rak) pinngan,

sidai baju,

kehkehkeh

mereka itu lelaki ok,

paling tua darjah 5

syok buli mereka,

1st day balik pun aku dah kerah mereka sembahyang subuh kat surau,

huhu

bukan apa,

actually nak didik diorang,

rajin pi surau,

lagipun surau dekat je ngan rumahku,

haha

bukak ke ade peribahasa melentur buluh biar dari rebungnya,

tapi diorang bagus r,

dengar cakap,

ke aku yang garang????

huhuhuhu...

xkesahla nak cakap ape,

yang penting aku sayang mereka

n aku nak diorang jagi penyumbang kebangkitan Islam

Tamadun Islam,

Bukan ke lelaki tu pemimpin,

Mereka lelaki,

Aku xnak mereka jadi lelaki yang lemah,

Aku mahu mereka kaya dengan agama,

Yang tidak tewas dengan cinta,

Yang mengutamakan Allah dalam segalanya,

Kerna Allah is everything....


Along kimi, angah hamzah,along ikhwan,angan ikmal, rushdan,iqbal,irfan,a'am, alif ....maksu syang kamu semua. Mak su marah sebab sayang.mak su korang jadi lelaki yang meletakkan dunia di tangan kamu dan akhirat di hati kamu..sama2 kita berusaha ke arah itu sayang2ku...:)

No comments: