Where are you??

Tuesday, January 13, 2009

Hawa Yg Tak Sempurna


“Maafkan bila ku tak sempurna, cinta ini tak mampu ku cegah..Ayat2 cinta bercerita, cintaku padaMu”

Aku hawa yang masih belum layak bergelar hamba yang solehah..hamba yang masih banyak kekurangan untuk diperbaiki…masih ada dosa yang perlu di ampuni..aku hawa yang masih belum layak memiliki adam sehebat Fahri..aku sedang mempersiapkan diri..aku sedang berusaha menjadi yang lebih baik..dan doaku, adamku juga begitu..dan bila tiba saat kami di satukan dengan ijab dan kabul..aku adalah hawa yang benar2 layak untuknya dan dia juga yang terbaik untuk ku..

Kerana aku Hawa yang sentiasa berharap dan mendoakan..peneraju hidupku nanti bukan saja mampu membahagiakan aku di dunia ini..bahkan juga membahagiakan kedua ibu bapa kami, zuriat kami..dunia dan akhirat..itulah adam idamanku…biarpun harus menanti sepuluh tahun lagi..aku tidak akan jemu..moga Tuhan kurniakan aku kekuatan..amin.\


copied

No comments: