Where are you??

Thursday, October 29, 2009

Mana diriku yang dulu??

Hmm...
Lamanya xterasa tenang seperti dulu
Ketenangan bila hati disandarkan betul2 pada Allah
Menyerahkan segala-galanya pada Allah
Bukan aku x redha,
Bukan aku xpercaya,
Aku yakin segala ketentuan Allah adalah yang terbaik
Tapi perasaan itu tak seperti dulu
Masih lagi ada perasaan
"Kalau xjadi.."
"Kalau salah.."
"Kalau ...." dan "kalau"
Aku rindu perasaan dulu
Ketenagan dulu
Pada sape aku perlu salahkan
Bukan salah sesiapa
Salah diri ini
Tak tahu apa yang dikejari

FARA!!! fokus pada matlamatmu
Mencari redha Yang Satu
Usah bimbang pada sesuatu yang xtentu
Selagi Allah bersamamu
Ketenangan itu milikmu

Jagalah Allah,
Allah akan menjagamu

Al da best Fara

Cinta dan sayangku hanya untukmu Ya Allah
Teguhkan hati dan kakiku di jalanMu,
AKu rindu suasana usrah,
Buka hatiku untuk terus berjuang bersama rakan-rakan lain Ya Allah
AKu rindu duduk di dalam halaqah,
Aku rindu untuk menangis kerana sebuah ukhuwah,
Bantu aku,
Pimpin aku Ya Allah
Sahabat-sahabat,
Aku rindu kamu,
Tapi,
Aku tidak tahu apa tindakan yang patut aku lakukan,
Bantu aku,
Nasihati aku,
Pegang tanganku aku agar tidah jatuh lagi............

No comments: