Where are you??

Sunday, May 31, 2009

Hmm....

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Ya Allah,
nape hari ni aku gagal kawal kemarahanku,
rasa mcm bukan diri ini plak,
nape perlu marah sangat,
mungkin bagiku ini berkaitan maruah aku,
maruah seorang wanita,
tp aku menyesal dengan tindakanku,
tp aku perlu juga beritahu keadaan sebenar,
aku tidak mahu timbul salah faham lagi,
tp betulkah tindakanku Ya Allah??,
aku suka buat tindakan melulu,
tp kali ni aku betul2 xleh tahan rasa marah tu,
mungkin sbb masalah yg tubi2,
aku penat...,
maaf sahabat,
tp i'm really mean it ape yg aku tulis tu,
maaf jika terkasar bahasa
dan maaf jika aku tersalah sangka,
tidak mengira kondisi kamu disana,
maaf sekali lagi

p/s:tulis kat sini,xtau dia baca atau tidak..xpela sekdar luahan yg xmampu di luahkn kpd empunya diri

No comments: