Where are you??

Tuesday, June 9, 2009

~Good Bye USM~


Bismlillahirrahmanirrahim



Hari yang agak sedih,
saya sangat bersemngat utk sambun master,
last 2 weeks dapat offer letter from USM
USM???
Fikir banyak kali gak nak pi
Sebab fikir nak amek master in scnc com kat UKM
dah apply tunggu confirmation
tp yg USM sampai dulu,
pastu check balik yg UKM punya,
rupa2nya fee dia per semester =4.7K
Ya Allah,
mahalnye
lainla kalau gajiku rm3k
leh gak saving,
pastu cubala motivate diri ini,
call lecturer kat UKM,
mintak pendapat dia nak teruskan kat USM ni ke x,
dia ckp

"kalau awak xnak jd programmer,n berminat utk mengajar,
kos ni memang sesuaila.
awak boleh jd trainer lepas ni.Tp awak bukan ngajar
fakulti IT la, awak boleh apply fakulti pendidikan "

waktu tu dah hepi,
sbb InsyaAllah cita2 aku akan tercapai,
So keyakinan utk join master kat USM dah tinggi,
Aku xkesah travel KL ke Penang,
Asalkan aku dapat ape aku nak

Then aku kol Pusat Teknologi Pengajaran & Multimedia
Tempat yang mana aku akan blaja,
2 hari aku kol,
xde org jawab,
kalo ade pun ckp call back later,person incharge xde,
alih2 aku email Prof. Dr. Irfan Naufal Umar,
tny pasal schedule sumer,

Pagi td dpt reply email

Dear fara
from your email, i assume that you will be our
student this coming academic year.

You will be given the details of this program
if you attend our briefing
to the
new students sometime early next month.

Concerning the class schedule,
you will also be given the class
scheduling on that briefing day.
FYI, there will be no weekend classes.
(cam nak nagis je)
All classes will be conducted on weekdays,
from 5-7 pm. Some classes are from 8 - 10 pm.

Thank you.

IRFAN


Owh,
untuk pengetahuan korang,
yang aku apply ni part time nyer mode,
so aku lehla keje,
sementelah susah dpt kerja sekarangkan

Sangat sedih,
Aku ingt klass dia weekend
So aku leh travel pi Penang
Hmm,
Mungkin ALlah xbagi aku blaja kat penang kot(USM APEX..huhu),
Mungkin ini yang terbaik
Tapi aku sedih,
Tapi aku dah istikharah,
Aku redha dengan apa yang berlaku,
Mungkin Allah dah sediakan 'sesuatu' utk aku,
Sabar ye Fara,
Smilee...he3

Kalo xdpt xde nak sedih sangat
Ni dah dapat tp clash plak ngan keje,
Xkan nk keje kat Penang,
No..aku kalo leh xnak jejak Penang
Erkk...(statement berani mati)
huhuhuhu,
xdela..

hm..,
xjd pi baru boleh digembar gembur
huhu


MODE::nak sangat sambung master

karutan : td tengah jalan nk pi ofis tiba2 terjatuh.terseliuh jap kaki.tp ter fikir mcm mana leh jatuh,jalan je pun bukan berlari or naik moto.adeh,ni mesti ada wat dosa yg xdisedari ni..hehehe

2 comments:

Unknown said...

sabar cikfa..
DIA Maha Tahu kan??
yang penting kamu usaha terus...
all the best dear *hug n kisses*

AsIAh YuSRa said...

thanx cikna,
sy sedih,
pretending to be tough,
tp perlu redha kan,
DIA Maha Tahu,
Cb,
Bila agaknya pelangi cg nk dpt pelangi lak
Huhuhu

MODE:layan lagu RAHMAT UJIAN by MESTICA