Where are you??

Wednesday, June 17, 2009

Lucu + malu sendri

Lucu betul,
tp rasa bersalah pun ada gak
td nk pi solat,
aku ni jenis yg memg xtgk papan tanda kat pintu,
sebab dah biasa laluan tu,
so konfem r xsalah,
aku ada gak fikir,
kalaula org tukar papan tanda toilet laki letak kat kat pempuan,
dan sebaliknya
and time tu ada ramai org dlm toilet
sure aku antara org yg terkena
hehe
so berbalik kisah td
aku pun ngan konfemnya tolakla pintu surau tu nk masuk
then aku nmpk ada sorg ni tengah pakai kasut
aku konfius
aku silap surau ke
sbb org tu ramai pendek ala2 lelaki + belah tengah
rambut dia memang kemas r
mcm lelaki pakai minyak rambut
ngan kemeja lelaki + tied out(mcm lelaki baru abes sembahyang..memang ala2 la)
pastu aku mcm tergamam,
tiba2 dia angkat kepala,
dalam hati aku "pempuan ke laki ni,kalo laki hensem bangat,kalo pempuan mesti cantik kalo pakai tudung"
haih~
fara2,sempat lagi
huhuhuhu
aku pun spontan ckp "erk,sorry2"
pastu aku tgk papan tanda surau tu
eh betul dah "FEMALE"
pastu akak tu ckp "betul dah tu,masuklah"
(agaknya dia mcm tau aku konfius betul ke tu surau p'puan)
hahhaha..
sengal tul fara,
sian akak tu,
aku pun ckp kat akak tu "sorry2+ (aku malu sendri)"
hahahaha
rasa bersalah kat akak tu,
tp...
haih~
sayangnye,
akak tu memang cantik...:D
yok..doakan dia agar suatu hari nanti Allah bagi hidayah kat dia
menjadi seorang muslimah sebenar..:)..amin

No comments: