Where are you??

Tuesday, April 7, 2009

Aku dan Kak Long

Lama tul xjumpa kak long dalam 7 bulan gakla..last jumpa raya hari tu...rindunyee...Ari tu tolongla kak long masak kat dapur sambil bual2...Dr jauh aku perhati je kak long..Sebak tgk kak long..aku tau dia penat..layan 5 org anak yg hero2 sumenye..+ itu + ini...aku tau kak long tabah...tula kak long..nape duk jauh sangat dr kitorg...len kali duk Pahang je..kan senang..leh kitorg tengok2...heheheh...ckp senang..yela ikut suami tersayangla katakan :p..tp bukan tu nak ckp kat sini..nak share perbualan ngan kak long

Kak Long : Amcam keje???ok??
Aku : Ok je..Cuma tu r...staf sume laki..xbest skit r..huhu
Kak Long : Owh yeke.. Diorg buli x??
Aku : Xde r..diorg baik je..supportive.
Kak Long : Owh..mak dah warning awal2 dah kat long..jgn nak kenen2kan awak ngan sesape r
Aku : Ha3..mak tu xabes2 risau..huhu...ckp je ape salahnye..kita kan dah besar
Kak Long : Haah..nak mak bising kat kak long leh r..huhuhu
Aku :Hu3..ntahla (aku pun bukak cite pasal mamat2 sengal tu)
Kak Long :Awak pakai ape pi keje
Aku :Baju kurung r..ngan tudung besarnye..dah memang gaya makcik2 pi pasar dah..Dah
sedaya upaya sembunyikan diri dah ni..xnak disedari kewujudan kat cyber ni..Kira
mcm halimunanla...hahaha
Kak Long : Awak pakaila suar...pakai baju kurung nmpk sopan...pakai suar nmpk mcm ganas
skit...Ni kalo tau di mak ni...mesti suh cepat2 beli kete
Aku : Hu3...awak jgn cite kat mak lak...abes kita nanti.Alaa..kete tu nantila..bnyk lg mende
nak pikir....master lagi....haah kalo mak tau silap2 suh balik kuantan..keje kt kuantn.

Kesimpulnny :: Aku terfikir betul ke kalo girls pakai bj kurung nmpk sopan???tp time mamat tu ckp kat aku yg aku nmpk "nice"(konon2nye)..time tu aku pakai suar..memang dah lama xpakai suar...asyik ngan bj kurung ni je..hmm~...agaknye lepas ni kena tukar dress up..pakai jubah yg ala2 arab tu + pakai purdah..hik3...ala..tp aku bukan cantik pun nk pakai purdah..adehhh~ risau tul...skrg ni slalu lewat..pasti akan nmpk mamat tu..aku otomatik jd mcm roket jalan laju2..kejar bas...hahaha~..harap2 xde pe2 kan..aku je suka wat kesimpulan sendri..:D

No comments: