Where are you??

Thursday, April 30, 2009

Cintaku MilikMu

Bismillahirrahmanirrahim


Dimana boleh ku tagih cintaMu Ya Allah
Sedang aku tidak diuji
Maka saat aku tidak diuji, adalah ujian yang terbesar sekali
Andai aku bisa berbicara denganMU
Ku harap Kau mendengar pengaduanku
Sungguh aku bukan bicara kosong
Inilah keluhan hatiku
Yang merindu cinta MU,
Yang mengharap keredhaan MU…

Aku takut Ya Allah,
Selalunya apabila Kau timpakan ujian,
Tandanya Kau sayangkan hambaMu itu Ya Allah,
Tika ini kurasakan terlalu selesa Ya Allah,
Aku takut jika Engkau tidak sayangkan diri ini Ya Allah,
Bukanlah maksudku untuk tidak mensyukuri apa yang telah Engkau takdirkan, Namun Ya Allah,
Aku takut,takut jika kesenangan yang kuperoleh tika ini,

Bakal membuatkan aku jauh dariMu

Ya Allah, tetapkanlah aku di jalanMu,

Permudahkanlah urusanku untuk menyebarkan ajaranMU,
Aku rindu padaMu ,

Aku rindu pada kekasihMu,

Bantu aku Ya Allah
............................





Sumber:iluvislam

No comments: